افزایش تعداد شعب بانک مسکن در استان البرز

افزایش تعداد شعب بانک مسکن در استان البرز

http://www.bananews.ir/مدیر کل بانک مسکن استان البرز گفت: در حال حاضر تعداد ۲۸ شعبه این بانک در استان فعالیت می‌کنند که به زودی و با صدور مجوز، چهار شعبه دیگر به این تعداد افزوده می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدحسین جوادیان فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر تعداد ۲۸ شعبه بانک مسکن در استان البرز به مردم خدمات ارائه می‌دهند که با صدور مجوز چهار شعبه جدید به شمار شعب این بانک در استان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک مسکن در راستای کمک به خانه‌دار شدن مردم بوده است، افزود: ۹۵ درصد از تسهیلاتی که ارائه می‌دهیم نیز در این حوزه قرار دارد.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر، آن را به عنوان شاخص‌ترین فعالیت این بانک ذکر کرد و افزود: ابتدا بنا بود عاملیت این پروژه به عهده شش بانک گذاشته شود اما در نهایت بانک مسکن به عنوان تنها بانک عامل این پروژه انتخاب شد.

جوادیان فرزانه ادامه داد: بانک مسکن نیز به عنوان یک بانک تخصصی در بخش مسکن همگام با سیاست‌های دولت به منظور حذف قیمت زمین از مسکن و با هدف کمک به اقشار کم‌درآمد در ایجاد سرپناه، تسهیلات ارائه می‌دهد.

این مسوول با اشاره به تاثیر برنامه مسکن مهر در ایجاد ثبات و تعادل در بازار مسکن تصریح کرد: بخش بزرگی از افراد جامعه با آورده اندک صاحب خانه‌های صنعتی شدند و این مهم شاید جز با اجرای این پروژه به دست نمی‌آمد.

مدیرکل بانک مسکن استان البرز با اشاره به ابعاد گسترده اقتصادی این طرح گفت: توسعه اشتغال، توسعه مصالح ساختمانی و توسعه صنعت ساختمان‌سازی از ثمرات این طرح است.

وی ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعداد شعب این بانک به ۳۲ شعبه خدمات بهتر و بیشتری به متقاضیان ارائه خواهد شد.

 

 

    نظرات