رئیس کمیسیون سلامت، شورای شهر شیراز خبر داد: بررسی پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون سلامت، شورای شهر شیراز خبر داد: بررسی پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «علی ناصری» با اشاره به یکصد و بیست و سومین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با موضوع تعیین اولویت پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری و سازمان‌های تابعه در سال ۹۹، اظهار داشت: از مجموع ۲۲ پروژه عمرانی تعریف شده در بودجه ۹۹ شهرداری که مرتبط با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و به مبلغ ۳۴۸میلیارد ریال است، ۱۸ پروژه با اولویت A به مبلغ ۱۸۸ میلیارد و پانصد میلیون ریال، ۳ پروژه با اولویت B به مبلغ ۱۵۵ میلیارد و پانصد میلیون ریال و یک پروژه با اولویت C به مبلغ ۴ میلیارد ریال مورد تایید کمیسیون قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۰۵ پروژه عمرانی تعریف شده در بودجه ۹۹ شهرداری و مرتبط با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مبلغ ۷۷۴ میلیارد و یکصد میلیون ریال، ۶۳ پروژه با اولویت A به مبلغ ۴۴۰ میلیارد و هشتصد میلیون ریال، ۶۵ پروژه با اولویت B به مبلغ ۱۹۱ میلیارد و هفتصد میلیون ریال و ۷۷ پروژه با اولویت C به مبلغ ۱۴۱ میلیارد و ششصد میلیون ریال تعریف شده که مورد تایید کمیسیون قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های تعریف شده در بخش عمرانی سازمان مدیریت پسماند نیز بیان داشت: از مجموع ۴۵ پروژه عمرانی تعریف شده در بودجه ۹۹ شهرداری، به مبلغ ۲۲۶ میلیارد ریال، ۳۰ پروژه با اولویت A به مبلغ ۱۵۴ میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال و ۱۵ پروژه با اولویت B به مبلغ ۷۱ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال در کمیسیون تائید شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر تعیین اولویت پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری و سازمان‌های تابعه در سال ۹۹ ،  تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف پروژه طراحی و ساخت خط پردازش پسماندهای ساختمانی، ظرف روزهای آینده و با حضور اعضای کمیسیون و روسای سازمان‌های مرتبط شهرداری، جلسه اتخاذ تصمیم مناسب برگزار می‌شود.

ناصری همچنین از تهیه گزارش روز شمار پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان‌های تابعه شهرداری جهت بررسی و ارائه به کمیسیون خبر داد.

وی ادامه داد: در این جلسه نماینده کمیسیون به منظور اجرای تفاهم‌نامه همکاری مابین شورا، شهرداری و جمعیت هلال احمر استان نیز معرفی شد.

گفتنی است در اجرای ماده ۵ تفاهم‌نامه همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و جمعیت هلال احمر استان، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با عنوان نماینده ثابت شورا به منظور حضور در جلسات این کارگروه معرفی شد.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات