اجرای پروژه مناسب سازی و ایمن سازی عابرپیاده در سطح شهر

اجرای پروژه مناسب سازی و ایمن سازی عابرپیاده در سطح شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ایمن‌سازی و مناسب سازی گذرگاه های عابرپیاده در افزایش ایمنی تردد آنان و کاهش آمار تصادفات درون شهری نقش کلیدی ایفا می کند.

وی عنوان کرد: به اين منظور با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته پروژه مناسب سازی و ایمن سازی بلوارهای پرستار، سیدالشهدا(تقاطع صداقت-اشرفی اصفهانی)، غدیر، ،حکم آباد ،شهید مدرس، صیاد شیرازی، تقاطع بلوار معلم-شهید سلیمانی، بلوارهای اسدابادی، شهید بابایی، شهیدانصاری و خیابان های عدل و راه آهن برای اجرا در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اولویت بندی صورت گرفته نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام می شود.

جهانگیری افزود: به منظور ایمن سازی و مناسب سازی معابر مذکور اقدامات عمرانی از قبیل نصب سرعتگیر و علایم ترافیکی و خط کشی گذرگاه عرضی برای تردد عابران پیاده نیز انجام می شود.

وی گفت: در اجرای پروژه مناسب سازی تقاطع معلم-شهید سلیمانی علاوه بر اقدامات عمرانی روتین، ایمن سازی مسیر دوچرخه نیز در دستورکار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نصب سرعتگیر در این معابر موجب کاهش سرعت خودروهای عبوری در محدوده های تعیین شده می شود که این اقدام نیز به سهم خود در افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده و کاهش آمار تصادفات اثرگذار است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات