آمادگی دستگاه قضایی استان برای برخورد با متخلفین حوزه آب

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان گلستان به صورت سرزده از امور منابع آب گرگان و آق قلا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس امین عموزاد در این بازدید ضمن تشکر از معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و پیگیری های ایشان در حفظ و صیانت منابع آبی و برخورد با متخلفین این حوزه اظهار کرد: با کمک و یاری دستگاه قضایی می توانیم در برخورد با متخلفین بخش آب موفق عمل کنیم و همکاری و مساعدت هرچه بیشتر دستگاه قضایی در این امر باعث کاهش تخلفات و احیاء منابع آبی می شود.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در این بازدید، ضمن تشکر از تلاش های مدیر و کارکنان امور منابع آب گرگان و آق قلا ، بر پیگیری حقوق عامه ، تکریم ارباب رجوع و پلیس انفال در شرکت آب منطقه ای گلستان تاکید کرد.

مسعود سلیمانی افزود: همه باید در صیانت از منابع آب استان کمک کنند ودستگاه قضایی نیز آمادگی لازم جهت برخورد با متخلفین حوزه آب را داشته و هر زمان که نیاز باشد در این زمینه ورود می کند.

سلیمانی در این دیدار در خصوص تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با آنان ، تعداد نیروهای مستقر در امور، وضعیت پاسخگویی به مراجعین، رسیدگی به شکایات مردمی و نحوه پاسخگویی، وضعیت پرونده های قضایی، جلو گیری از ساخت وساز های غیر مجاز در حریم رودخانه و مجاری آبی سوالاتی مطرح و بر پیگیری این موارد در امور منابع آب تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات