شنا در سدهای استان خراسان جنوبی ممنوع است

با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در دریاچه پشت سدها،‌ آب بندها، کانال های آبیاری و نیز بندهای انحرافی استان خراسان جنوبی، مطلقاً ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی شرکت‌ آب منطقه ای خراسان جنوبی، در اطلاعیه این شرکت آمده است:"این ممنوعیت به علت حفاظت از جان شهروندان و روستائیان و جلوگیری از غرق شدن و مصدومیت آنان است.

متاسفانه بی توجهی تعدادی از شهروندان به هشدارهای جدی شرکت ‌آب منطقه ای ، باعث شده که در گذشته اتفاقات ناگواری در تاسیسات آبی استان رخ دهد.

شهروندان عزیز توجه داشته باشند تاسیسات و ابنیه آبی مانند دریاچه سدها مکان مناسبی برای شنا نیستند و به ویژه افراد ساکن در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان به تابلوهای هشدار دهنده که با هدف اطلاع رسانی از ممنوعیت شنا و نزدیک شدن به آنها درج شده است، توجه بیشتری داشته باشند.

شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی از هم استانی های عزیز تقاضا دارد در فصل تابستان بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و با برنامه ریزی مناسب،‌ با فرزندان خود برای پرکردن اوقات فراغت همکاری نمایند."

در ادامه این اطلاعیه آمده است: "در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای، مسئولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این خصوص مسئولیتی ندارد."

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات