نخستین سمینار «ساختمان ماندگار با نگاه به لوله U-PVC»برگزار می شود

نخستین سمینار «ساختمان ماندگار با نگاه به لوله U-PVC»برگزار می شود

http://www.bananews.ir/بنانیوز- مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن نخستین سمینار «ساختمان ماندگار با نگاه به لوله U-PVC» را مهرماه ۱۳۹۰ برگزار می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) معرفی لوله و اتصالات U-PVC، تاریخچه و آمار مصرف و مقایسه آن با لوله‌های دیگر فاضلابی آبیاری، بازه کاربری لوله و اتصالات U-PVC با استناد به استانداردها و مقررات ملی ساختمان، عوامل تاثیرگذار بر کنترل کیفیت لوله و اتصالات U-PVC، طراحی و اجرای لوله و اتصالات U-PVC و چالش‌های فراروی تولیدکنندگان لوله های U-PVC محورهای این سمینار یک روزه را شامل می‌شوند.

تقدیر از شرکت‌های دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و برگزاری نمایشگاه جانبی از بخش‌های جنبی این سمینار خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود، این سمینار نخستین سمینار در راستای برگزاری سلسله سمینارهای مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در حوزه تاسیسات می‌باشد. در همین راستا دومین سمینار نیز با موضوع در و پنجره U-PVC آذرماه برگزار خواهد شد.

نشانی دبیر خانه دوره آموزشی: تهران بزرگراه شیخ فضل اله نوری بین شهرک قدس و فاز ۲ شهرک فرهنگیان خ نارگل خ حکمت مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن صندوق پستی ۱۶۹۶-۱۳۱۴۵
تلفن: ۶-۸۸۲۵۵۹۴۲ و۸۸۲۵۹۹۸۴ داخلی ۳۱۷
دورنگار: ۸۸۲۶۷۸۵۴-۸۸۲۵۹۹۸۴
پست الکترونیکی: conf@bhrc.ac.ir
صفحه الکترونیکی: www.bhrc.ac.ir

    نظرات