شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی

شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه هماهنگی پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان گرمی که با حضور فرماندار شهرستان گرمی برگزار شد گفت: تلاشی که مجموعه راه و شهرسازی استان با عنایت و توجه استاندار اردبیل و مسولان استانی برای تخصیص اعتبار پروژه ها در سال 98 انجام داد درسالجاری هم با توان بیشتر و مضاعف پیگیری خواهد شد بطوریکه در سال گذشته 1750 میلیارد ریال از منابع مختلف تخصیص داده شده برای راه و شهرسازی استان اردبیل 10 درصد این منابع استانی و 90 درصد ملی بود.

وی افزود : با پیگیری جدی مسولان استانی و مجموعه راه و شهرسازی استان اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی در سال 98 محقق گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تاکید برضرورت ادامه عملیات اجرایی باند دوم ورودی گرمی – بیله سوار گفت : تلاش بر تسریع عملیات اجرایی پروژه هست و برنامه ریزی شده که عملیات آسفالت 4/5 کیلومتر را در سالجاری انجام دهیم .

علی بهشتی فرماندار گرمی نیز در ادامه این جلسه در خصوص پروژه چهارخطه گرمی – بیله سوار گفت : شروع عملیات احداث چهارخطه گرمی – بیله سوار که آرزوی دیرینه مردم منطقه بود با اهتمام ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسولان استانی و اخذ ردیف ملی برای پروژه سه راهی صحرا – گرمی – بیله سوار محقق گردید.

بهشتی افزود : جهشی که اتفاق افتاده در بحث احداث راههای مواصلاتی با تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان علی الخصوص مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل جای تقدیر و تشکر دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات