تشريح طرح اقدام ملي مسكن در استان ايلام توسط مديركل راه و شهرسازي استان

تشريح طرح اقدام ملي مسكن در استان ايلام توسط مديركل راه و شهرسازي استان

مهندس كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان ايلام در مصاحبه با واحد خبر صدا و سيماي مركز استان ضمن تشريح اقدامات اين اداره كل در راستاي اجراي طرح اقدام ملي مسكن از متقاضيان ثبت نام شده در اين طرح خواست نسبت به بارگذاري مدارك لازم در اين زمينه در سايت http//tem.mrud.ir اقدام نمايند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام مديركل اين دستگاه اجرايي در اين خصوص گفت: وزارت راه و شهرسازی در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری جهت جهش تولید و اشتغال و موازی با آن تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه، طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور با تعداد 400 هزار واحد مسکونی در سال 98 آغاز نموده است. درراستای اجرای اين طرح  در استان ایلام ، اداره کل راه و شهرسازی ساخت و احداث  9200 واحد مسکونی  با ارزش 46000 میلیارد ریال در قالب 111 قطعه به مساحت 16 هکتار به صورت پروژه های مشارکتی وتفاهم نامه  دردست اقدام دارد.

وي خاطر نشان كرد: متقاضيان تاييد شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملي مسكن كه به هر دليل مدارك مورد نياز را به اداره كل راه و شهرسازي تحويل نداده ويا مدارك را در سامانه طرح اقدام ملي مسكن بارگذاري ننموده اند مي توانند: بعد از دريافت پيامك از طريق سامانه طرح اقدام ملي مسكن، با مراجعه به بخش ((پيگيري درخواستها)) در سايت : http//tem.mrud.ir ، نسبت به بارگذاري مدارك اقدام نمايند.

ضمناً كليه متقاضيان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نيز افرادي كه به دليل شرايط فاصله گذاري اجتماعي ناشي از سيوع ويروس كرونا در فاز دوم صرفاً كد ملي خود را به سامانه پيامكي طرح اقدام ملي مسكن ارسال نموده اند،براي ثبت نام و بارگذاري مدارك از روز سه شنبه مورخ 13/3/1399 تا اطلاع ثانوي ، مي توانند با مراجعه به بخش (( پيگيري درخواست)) در سامانه طرح اقدام ملي مسكن به نشاني : http//tem.mrud.ir نسبت به تكميل اطلاعات ثبت نام اقدام نمايند.

لازم به ذكر است زمان بندي ويرايش اطلاعات ثبت نامي متقاضيان مرحله اول و دوم ، زمان بندي ثبت اعتراض به نتايج پالايش متقاضيان مرحله اول، و همچنين زمان بندي بارگذاري مدارك توسط متقاضيان تاييد شده در مرحله دوم نيز جهت اطلاع رساني لازم ، متعاقباً اعلام مي گردد.

اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

    اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات