تلاش برای اتمام و افتتاح پل گلوکان در تیرماه 1399

تلاش برای اتمام و افتتاح پل گلوکان در تیرماه 1399

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران؛ خلیل محبت خواه در بازدیدهای هفتگی اش و در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت راه گفت: احداث پل گلوکان در جاده لواسان- اوشان بعد از پیج مهم کمرخانی با اعتبار 80 میلیارد ريال در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در دست احداث است وی در ادامه گفت: این پل بخش مهمی از محور تهران- آهار است که با احداث آن محور مذکور چهار خطه شده و گره ترافیکی در محدوده ریزشی کمرخانی رفع خواهد شد.

محبت خواه از ساخته شدن تیرهای فلزی این پل مهم در کارخانه سازنده خبر داد و گفت: هزینه اجرای پروژه بدون تراشه برداری و تعریض محدوده کمرخانی 80 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران؛ اهمیت ساخت این پل را در گشایش ترافیکی و مدیریت حجم بالای آب رودخانه هنگام بارندگی ها و در سیلابهای اخیر مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم فاز دوم این پروژه یعنی تعریض محدوده کمرخانی تا گلوکان نیز با تأمین و تخصیص اعتبارات وارد فاز اجرایی شود.

محبت خواه در پایان گفت: محدوده ریزش کمرخانی نیاز به احیاء مجدد و فنس های فلزی راکفال بریر و هم چنین تخلیه سنگهای ریزشی دارد که می بایست توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مجدداً این فنس ها احیاء و مرمّت گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات