مسئولیت خطیر صیانت از اعتماد مردم در گرو پاسخ مناسب اعضای شورا به  ...

مسئولیت خطیر صیانت از اعتماد مردم در گرو پاسخ مناسب اعضای شورا به ...

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهرمشهد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهناز رمارم در نطق پیش از دستور نود و سومین جلسه علنی شورای شهرمشهد اظهار کرد: اکنون افزایش سرسام‌آور اجاره بهای خانه، کانون‌های خانواده را در معرض از هم گسیختگی قرار داده است.
وی افزود: در این شرایط لازم می‌دانم به شهردار توصیه کنم، در راستای بند ۲۱ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که اجازه تامین خانه‌های ارزان قیمت را به این سازمان داده است، با ارایه لایحه‌ای فوری در این زمینه و رایزنی با سایر نهادها و موسسات ذی صلاح به‌ویژه آستان قدس رضوی و در صورت امکان جلب همکاری آنان، گامی هرچند کوچک در این زمینه برداریم.
وی با اشاره به وظایف شوراهای شهر بیان کرد: بدیهی است که مسئولیت خطیر صیانت از اعتماد مردم در مجموعه شوراهای اسلامی، در گرو پاسخ مناسب اعضای شورا به مطالبات مردم و وعده‌هایی است که مورد اقبال عموم شهروندان قرار گرفته و جمع حاضر را گرد هم آورده است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهرمشهد خاطرنشان کرد: با آغاز سال پایانی شورای پنجم، وقت آن رسیده است که با تمرکز بر وظایف محوله قانونی و یادآوری وعده‌های انتخاباتی و در پیشگاه باری‌تعالی به محاسبه عملکرد خود بپردازیم و از فرصت باقیمانده برای جبران مافات به قدر توان استفاده کنیم.
رمارم به انتصاب مریم عرب احمدی به عنوان شهردار منطقه ۱۱ اشاره کرد و گفت: امضای حکم اولین شهردار زن منطقه، در دوره پنجم را توسط شهردار تبریک می‌گویم و ضمن تقدیر از اعتماد به مدیریت زنان، منتظر انتخاب زنان در مدیرعاملی سازمان‌ها و سایر مناطق شهرداری هستیم.

وی اضافه کرد: شهر مشهد، به رغم برخورداری از مزایای پر برکتی همچون حرم مطهر امام رضا(ع) و قرار گرفتن در موقعیت مناسب سرمایه‌گذاری، یکی از بزرگترین کانون‌های حاشیه‌نشینی  را در دل خود جای داده است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات