تبدیل چاه آب محله پورسینا به جوی خاک/ برگزاری جلسه تملک خیابان  ...

تبدیل چاه آب محله پورسینا به جوی خاک/ برگزاری جلسه تملک خیابان ...

به منظور بررسی مشکلات موجود در محله پورسینا صورت گرفت؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت اله حیدری در خصوص تجمع آب ناشی از وجود یک حلقه چاه در خیابان پورسینا، اظهار کرد: زمین های رها شده در منطقه، باعث بروز چنین مشکلاتی شده است و به دلیل کاربری خدماتی و کشاورزی ملک های موجود در این منطقه، باید در طرح تفضیلی برای آن تصمیم گیری شود.
وی افزود: در بازدیدی که به اتفاق رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از این محل داشتیم، ساکنان این منطقه در رابطه با وجود این چاه، مشکلی نداشتند؛ اما با این حال در یک اقدام فوری با ریختن مخلوط، از عرض جوی کم شد و در روزهای آینده نیز با گذاشتن دیوار بتنی از توقف خودرو برای شست و شو جلوگیری می شود.
شهردار منطقه ۶ با اشاره به وجود استخر المهدی در محله پورسینا بیان کرد: مجموعه چند منظوره و تازه ساز المهدی شامل استخرهای شنا، سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال، سالن های رزمی، بدنسازی و یوگا در زمینی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع در فاصله کمی از ین محل قرار دارد.
ترافیک و نازیبایی بصری؛ یکی از مشکلات خیابان پور سینا
حیدری خاطرنشان کرد: همچنین جلسه ای در خصوص بازگشایی خیابان پورسینا با حضور شهردار، معاون شهرسازی و معماری منطقه، مسئول دفتر تسهیلگری پورسینا و مالکین املاک در مسیر برگزار شد زیرا این خیابان یکی از معابر پرتردد منطقه با تراکم جمعیتی بالای است و عرض کم معابر مشکلات مختلفی از جمله ترافیک و نازیبایی بصری شهر را برای ساکنین محل به وجود آورده است .
وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۳۵ ملک در فاز اول پورسینا تا پورسینا ۱۷ باقی مانده است که مقرر شد با مالکین این املاک توافق و عقب نشینی صورت گیرد.
شهردار منطقه ۶ تصریح کرد: همچنین مقرر شد، دفتر تسهیلگری مستقر در خیابان پورسینا همکاری های لازم را در خصوص تنظیم صلح نامه و اطلاع رسانی و رایزنی با مالکین این سی و پنج پلاک انجام دهد. به منظور تسریع در تعیین تکلیف فاز اول بازگشایی این خیابان، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری جلسات هفتگی با اداره املاک منطقه در محل دفتر تسهیگری پورسینا نیز صورت گرفته است.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات