طرح هایی برای ایجاد شور نشاط در مردم تدارک دیده شده است

طرح هایی برای ایجاد شور نشاط در مردم تدارک دیده شده است

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی وفرهنگی شهرداری مشهد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد محسن مصحفی، در اولین جلسه شورای اداری شهرداری در سال جاری که با حضورشهردار مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های ما در سال جاری اجرای طرح رعایت حق تقدم عابر پیاده و تفکیک زباله از مبدا در چهارچوب آموزش فرهنگ شهروندی است.
وی افزود: در حوزه رعایت حق تقدم عابران پیاده زیر ساخت هایی توسط معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک آماده شده است که به محض اجازه برای ایجاد اجتماعات هر چند محدود و کوچک، همکاران ما در حوزه سازمان اجتماعی و فرهنگی برای انجام اقدامات تبلیغی و ترویجی وارد عمل خواهند شد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی وفرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: سال گذشته نیز در حوزه تفکیک زباله های خشک از مبدا نیز با هماهنگی معاونت خدمات شهری، اقدامات خوبی انجام شده و با مناسب شدن وضعیت شیوع کرونا در سال جاری اقدامات فرهنگی بیشتری در این زمینه انجام خواهد شد.
مصحفی به درخواست شهردار برای انجام اقدامات فرهنگی درخصوص «کوه پارک » اشاره کرد و افزود: برای «کوه پارک » رویدادهایی را در نظر داریم تا به این شکل، تعریف کاربری طبیعی آن را برای مردم روشن کنیم بنابراین در این راستا المان هایی در برخی نقاط آن نصب خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات