توصيه اي به اهوازي ها در روزهاي گرمي كه برق حكم  اكسيژن  را  دارد

توصيه اي به اهوازي ها در روزهاي گرمي كه برق حكم اكسيژن را دارد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق اهواز ، حسن كريمي اظهار كرد: شركت توزيع نيروي برق اهواز براي ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان تلاش مي كند و مردم اهواز نيز با توجه به افزايش دماي هوا در روزهاي اخير و افزايش جهشي مصرف، بايد الگوي بهينه مصرف برق را رعايت كنند.

وي افزود: در حال حاضر وضعيت شبكه برق اهواز مطلوب است. با توجه به شرايط تاب آوري شبكه و افزايش همزمان دماي هوا و مصرف برق، به منظور حفظ و پايداري هرچه بيشتر شبكه و جلوگيري از بروز حوادث و اتفاقات ناشي از گرما به ويژه در ساعات پيك، درخواست مي كنيم شهروندان اهوازي از استفاده از لوازم الكترونيكي پرمصرف و غيرضروري در ساعات اوج مصرف خودداري كنند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز تصريح كرد: استفاده از برق در كلانشهر اهواز در فصل گرم، حكم اكسيژن را براي شهروندان دارد و استفاده از لوازم برودتي اولويت اول مصرف براي مشتركين است. در اين شرايط، شهروندان اهوازي به منظور استمرار خدمات رساني مطلوب و مستمر، در ساعت هاي پيك مصرف كه در اهواز از ساعت 13 تا 17  و از غروب آفتاب تا ساعت 23 است جدا از لوازم برقي خانگي غيرضروري مانند لباسشويي، جارو برقي، اتو و نظاير آن در اين ساعت ها استفاده نكنند.
كريمي در ادامه خاطرنشان كرد: بهترين زمان براي بهره گيري از لوازم برقي خانگي، ساعت هاي اوليه صبح و يا ساعت هاي پاياني شب است. براي مثال شهروندان مي توانند از ماشين لباسشويي يا ظرفشويي اتوماتيك با حداكثر ظرفيت در ساعت هاي پاياني شب استفاده كنند.
وي گفت: مجموعه صنعت برق در بخش هاي توليد، انتقال و توزيع به صورت شبانه روز در تلاش است تا بتوانند زمينه جلب رضايت شهروندان را در گرمترين روزهاي سال فراهم كنند و اين مهم، تنها با همراهي و همياري مردم محقق خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات