ارسال الکترونیکی قبوض مشترکین برق منطقه ای خوزستان

ارسال الکترونیکی قبوض مشترکین برق منطقه ای خوزستان

مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه ای خوزستان از ارسال الکترونیکی صورتحساب های برق مشترکین این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، کیومرث زمانی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در اواخر سال 98 و اخذ اطلاعات پست الکترونیکی رسمی مشترکین جهت دریافت صورتحساب ها، اولین قبوض صادره سال 99 مشترکین برق منطقه ای خوزستان بصورت الکترونیکی برای آنها ارسال شد.
وی با بیان اینکه برای اطمینان از دریافت صورتحساب ها به موازات آن قبوض مربوطه به صورت پستی نیز ارسال شده است، تصریح کرد: بزودی و در سال جاری امکان دسترسی به قبوض از طریق پورتال شرکت فراهم و رقم بدهی صورتحساب های صادره بصورت پیامک نیز برای نمایندگان معرفی شده مشترکین ارسال خواهد شد و پس از اجرایی شدن مراحل مذکور، ارسال پستی قبوض نیز به طور کامل حذف می شود.
مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه ای خوزستان توسعه دولت الکترونیک و کاهش زمان ارسال قبوض تمامی مشترکین از یک هفته به یک ساعت را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: کاهش نیاز به مراجعه حضوری و خطرات ناشی از آن جهت پرسنل شرکت (بخصوص در شرایط انتشار کرونا)، افزایش وصول درآمد به دلیل تسریع در ارسال قبوض و آگاهی مشترکین از بدهی خود جهت پرداخت، استفاده بهینه از نیروی انسانی و صرفه جویی در مصرف کاغذ دیگر مزایای این طرح است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات