صدور ۴۸۵ اخطاریه تعطیلی کار توسط واحد اجرائیات منطقه سه قزوین

صدور ۴۸۵ اخطاریه تعطیلی کار توسط واحد اجرائیات منطقه سه قزوین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده در مورد اقدامات واحد اجرائیات منطقه سه طی اردیبهشت ماه امسال اظهار کرد: براساس آمارها در این مدت واحد اجرائیات از ادامه ۴۳۱ مورد ساخت‌وساز و تعمیرات غیرمجاز ممانعت و از ۳۸ نفر از متخلفان تعهد کتبی اخذ کرده است .

وی بیان کرد: در مجموع ۴۸۵ اخطاریه جهت تعطیلی کار و ۲۳ اخطار جهت رفع سد معبر اصناف با هدف تامین رفاه شهروندان از سوی واحد اجرائیات ارائه شده است .

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: طی مدت اردیبهشت در ۲۱۵ مورد وسایل متخلفین جمع‌آوری و جهت رفع سد معبر ساختمانی ۸۹ اخطار صادر شد .

عصارزاده ادامه داد: در مجموع از سوی سامانه ۱۳۷ شهرداری ۱۶۱ اخطاریه صادر و ۱۱۲ مورد از شکایات مردمی نیز بررسی شد که در راستای رفع مسائل شهری نقش بسزایی دارد .

وی با اشاره به ارسال ۶۲ پرونده واحد اجرائیات به کمیسیون عنوان کرد: از مجموع پرونده‌های این واحد، ۵۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز رفع خلافی و ۲ پرونده نیز حکم قضایی دریافت کردند .

شهردار منطقه سه قزوین گفت: جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی، جمع آوری و اخذ تعهد از دست فروشان و جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز را می‌توان از جمله اقدامات واحد اجرائیات منطقه سه برشمرد .

انتهای پیام/ لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات