خطوط پروازی کرمانشاه و سنندج به سلیمانیه عراق برقرار می‌شود

خطوط پروازی کرمانشاه و سنندج به سلیمانیه عراق برقرار می‌شود

مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این سازمان‌، برقراری پرواز در مسیر کرمانشاه‌-‌سلیمانیه و سنندج‌-‌سلیمانیه و بالعکس بلامانع است.

‌محمد خداکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهارداشت: به دنبال درخواست مسئولان محلی، استانی و نمایندگان دو استان کردستان و کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و همچنین با توجه به تقاضای برخی شرکتهای هواپیمایی نسبت به برقراری پرواز به مقصد سلیمانیه عراق و در نهایت تصویب در شورای معاونان وزارت راه وترابری، این سازمان مذاکرات لازم به منظور تسهیل در مسیر مزبور را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با طرف عراقی هم اکنون مسیر پروازی کرمانشاه - سلیمانیه و سنندج - سلیمانیه و بالعکس از طریق نقطه صفر مرزی (بوک سیس) بلامانع است و شرکت‌های هواپیمایی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به برقراری پرواز در مسیر مزبور اقدام کنند.

مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر از تمام فرودگاه‌های کشور به سه فرودگاه بغداد، نجف و اربیل عراق پرواز برقرار است.

    نظرات