افتتاح ١٨ واحد نیروگاهی و ٩ سد تا پایان سال دلگرم کننده است/ مردم در مصرف آب و برق ما را یاری کنند

افتتاح ١٨ واحد نیروگاهی و ٩ سد تا پایان سال دلگرم کننده است/ مردم در مصرف آب و برق ما را یاری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» روز پنجشنبه (١۵ خرداد) در ششمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و در چهارچوب کاروان «هر پنجشنبه، افتتاح طرح های زیربنایی در کشور»، در آیین بهره برداری از طرح های نیروگاهی، در استان های آذربایجان غربی و بوشهر که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: باید در تابستان و در شرایط گرما مصرف را کنترل کنیم.
وی افزود: فعالیت اقتصادی ایران و همه کشورها امروز با مشکلات فراوانی در بخش اقتصاد مواجه شده، هنوز همه کسب و کارها یعنی مهدکودک ها، سالن های اجتماعات، مدارس و دانشگاه های هنوز به صورت صددرصد فعال نیستند و در اماکن متبرکه هم بازگشایی محدود بوده است.
روحانی گفت:  ما هم با مشکلات فراوانی در بخش اقتصاد مواجه هستیم اما مردم به خوبی ما را یاری کردند و دست همدیگر را در این روزهای سخت گرفتند.
رییس جمهوری با اشاره به اینکه یکی از مسائل بسیار مهم برای ما به ویژه در شرایط کرونا موضوع آب و برق است، گفت: در شرایط کنونی اگر برق یک شهرستان قطع شود، بیمارستان دچار مشکل می‌شود و عزیزانی که در بیمارستان بستری هستند با شرایط سخت امسال مشکل خواهند داشت یا مردمی که در خانه خود را ایزوله کرده اند و یا در حال زندگی هستند نیازمند به برق هستند. همچنین دلیل دستورالعمل های بهداشتی ارائه شده از سوی دولت که مردم باید چندین بار بتوانند دست خود را به خوبی شست و شو دهند.  بنابراین امسال این شرایط خاصی در زمینه آب و برق داریم و نباید اجازه دهیم برق قطع شود.
وی ادامه داد: من خوشحالم افتتاح های خوشحال کننده برای همه مردم داریم. تا پایان امسال ۱۸ واحد نیروگاهی افتتاح خواهد شد این دلگرم کننده است. امروز هم واحد نیروگاهی با توان  ۱۶۰ مگاوات در عسلویه بوشهر افتتاح شد که  ۲۲۴۰ میلیارد تومان هزینه برای آن شده است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات