تکمیل و اتمام آسفالت معابر مساکن مهر شهرستان بیله سوار

تکمیل و اتمام آسفالت معابر مساکن مهر شهرستان بیله سوار

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، توحید عالی پور رئیس راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار  با اعلام این مطلب افزود: زیرسازی و جدول کشی خیابان مساکن مهر ۳۰۴ واحدی واقع در پشت فرمانداری و خیابان و کوچه های مسکن مهر ۱۲۰ واحدی واقع در جاده کمربندی این شهر در سال گذشته توسط پیمانکاران راه و شهرسازی به اتمام رسید.

وی گفت : با تکمیل و اتمام آسفالت معابر دو مجتمع مسکن مهر شهرستان بیله سوار ، مشکل چندین ساله کوچه ها و معابر اهالی مرتفع گردید که شامل خیابانی بطول ۳۴۰ متر در مسکن مهر ۳۰۴ واحدی و یک خیابان ۸۰ متری و ۴ کوچه در مسکن مهر ۱۲۰ واحدی می باشد که از ابتدا تاکنون بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برای این دو پروژه هزینه گردیده است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت: وجود نواقص ساختمانی از جمله نبود آسانسور در مجتمع ۳۰۴ واحدی بدلیل عدم اجرای تعهدات سازنده بوده که شکایت حقوقی در جریان بوده و پس از محکومیت سازنده، نسبت به رفع نواقص اقدام خواهد شد. عالی پور از اهالی خواست جهت تقسیط وام های مهر خود هرچه سریعتر به بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه نموده تا از اعمال جریمه های بیشتر خودداری گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات