تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرستان پارس آباد تا پایان مرداد ماه سالجاری

تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرستان پارس آباد تا پایان مرداد ماه سالجاری

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه هماهنگی پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد که با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد گفت: از 2300 واحد کل مسکن مهر شهرستان پارس آباد در فاز اول و دوم 472 واحد باقیمانده بود و امیدواریم در 2 تا 3 ماه آینده تمامی عملیات اجرایی شامل محوطه سازی ، آماده سازی ، نصب شیرآلات و آسانسور را تکمیل و تحویل مردم عزیز شهرستان پارس آباد نماییم.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای تکمیل ۱۰ کیلومتر از پروژه چهارخطه پارس آباد – سربند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: پروژه احداث باند دوم پارس آباد - سه راهی سربند به طول 20 کیلومتر بوده و احداث هرکیلومتر این پروژه نزدیک 50 تا 60 میلیارد ریال هزینه دارد انشاالله برنامه ریزی کردیم در صورت تامین منابع مورد نیاز این پروژه از محل استانی و ملی 10 کیلومتر را امسال به اتمام رسانده و به تعهداتمان عمل نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص تاخیرات بوجود آمده در این پروژه گفت : وجود تاسیسات معارض شامل فیبر نوری ، گاز ، برق و آب متاسفانه جلوی پیشرفت در پروژه را گرفته است .

حیدری تصریح کرد: خواهش ما از دستگاههای اجرایی مرتبط ، نسبت به جابجایی تاسیسات معارض در این محور هر چه سریعتر اقدام نموده تا شرمنده مردم منطقه پارس آباد نباشیم .

پروژه چهار خطه پارس آباد – سربند اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان پارس آباد

عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه این جلسه ، تکمیل پروژه های حوزه راه و شهرسازی در سطح شهرستان را عنوان و یادآور شد : پروژه چهار خطه پارس آباد – سربند جزو اولویت اول شهرستان و اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان پارس آباد تکمیل این پروژه است.

وی گفت : هماهنگی های لازم با ادارات مربوطه جهت انتقال تاسیسات معارض در محور پارس آباد – سربند انجام گرفته و در خصوص تامین منابع مالی پروژه چهارخطه پارس آباد به سه راهی سربند از محل اعتبارات شهرستانی صد درصد حمایت مالی خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص عملکرد راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد گفت : زحمات و تلاش بی وقفه مدیرکل راه و شهرسازی استان در پیگیری و اجرای پروژه های راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد که باعث پیشرفت و توسعه منطقه هست شایسته تقدیر می باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات