هشدار مجدد شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در خصوص شنا کردن در...

شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در اطلاعیه ای، نسبت به ممنوعیت و خسارات جبران ناپذیر شنا کردن در کلیه تاسیسات آبی هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در این اطلاعیه آمده است: علیرغم توصیه ها و تاکیدات مکرر مدیران و کارشناسان این شرکت، در خصوص خطر غرق شدگی در سازه های آبی استان، متاسفانه باز هم عده ای از شهروندان در این مورد سهل انگاری کرده و هر ساله شاهد اتفاقات ناگواری در این زمینه هستیم.

از آنجایی که این شرکت به صورت مستمر در قالب اطلاعیه، تیزر، زیرنویس، پخش کلیپ در فضای مجازی، صدا و سیما و رسانه های مکتوب و آنلاین، رسالت خود را به صورت هشدار به شهروندان اعلام نموده است، مجدداً در اطلاعیه ای از همه هم استانی ها درخواست کرده است با توجه به خطر غرق شدگی دریاچه سدها، کانالهای آبیاری و زهکشی و همچنین بندهای انحرافی و سایر تاسیسات آبی اکیداً ممنوع بوده و همچنان که قبلاً اطلاع رسانی شده است، هر گونه پیامد احتمالی و ناگوار به عهده فرد خاطی است.

لذا از همه شهروندان درخواست می شود با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و اوقات فراغت از رفتن و اتراق نمودن کنار تاسیسات آبی مذکور جداً خودداری نمایند.

یادآوری می گردد در محل تمامی سازه های آبی نیز تابلوهای هشدار قرار دارد که لزوم توجه به آنها را ضروری می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات