خوشبختانه خدمات ضروری در کشور متوقف نشده است/ یک روز قطعی برق و آب و گاز نداشتیم

خوشبختانه خدمات ضروری در کشور متوقف نشده است/ یک روز قطعی برق و آب و گاز نداشتیم

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) به نقل از پایگاه اطلاع‌‍رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، با بیان اینکه فعالیت بخش بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا، بر گروه های آسیب پذیر متمرکز شده است، تاکید کرد: دوره اپیدمی کرونا طولانی خواهد بود و نمی دانیم پایان آن چه تاریخی است و در چنین فضایی باید دستورالعمل های بهداشتی با دقت مراعات شوند.
وی ادامه داد: وظیفه دولت، ارائه خدمات ضروری جامعه است، خدا را شکر می‌کنیم در این حدود 3.5  ماه که کم کم به 4 ماه خواهیم رسید خدمات ضروری ما متوقف نشده است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه خوشبختانه در شرایط حاضر یک روز قطعی برق و آب و گاز نداشتیم، افزود: خدمات ضروری به طور منظم و بدون وقفه که جزو وظایف ضروری است یک روز تعطیل نشده است. همه سر کار بودند، تمام ساعات دستورالعمل‌ها را مراعات کردند. دوم خدمات ضروری است که الحمدالله انجام می‌دهیم.
روحانی تصریح کرد: شرایط ما هم شرایط خوبی است. یعنی هر روز یک سدی افتتاح می‌شود، یک نیروگاه برقی افتتاح می‌شود. پنج‌شنبه خدمت مردم گزارش دادم که امسال یعنی در سال 99 ما 9 سد بزرگ ملی افتتاح خواهیم کرد. 3 سد افتتاح شد و 6 سد دیگر آخر سال و 18 نیروگاه برق امسال افتتاح خواهیم کرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات