رفع اشکال از شبکه برق ناحیه شر ق

رفع اشکال از شبکه برق ناحیه شر ق

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای عبور از تابستان پیش رو ظرف دو هفته گذشته از شبکه برق این ناحیه رفع اشکال و اقدامات لازم برای بهبود بهره برداری از تجهیزات انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمد سلبی بیان کرد: ایستگاه های اصلی امیدیه یک، امیدیه دو و اصلی بهبهان از پست های مهم در تامین انرژی ناحیه و حتی کشور می باشند به همین دلیل معایب آنها شامل رفع نشت روغن ترانس، تعویض بوشینگ معیوب، اورهال و سرویس بریکرهای قدیمی و تعویض ترانس ولتاژی معیوب انجام شده است.
وی افزود: در راستای بهبود شرایط بهره برداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع و فوق توزیع نیز اقدامات اصلاح ، هرس و کوتاه کردن درختان زیر خطوط، جمع آوری بریکر معیوب و نصب بریکر جدید، تعویض و نصب کلید هوایی، شستشوی زنجیره مقره و انجام برنامه زمانبندی سالیانهPM در حالت برقدار و بدون خاموشی بصورت صد درصد محقق و اجرا شده است.
مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: همه این اقدامات با رعایت مسائل بهداشتی و با استفاده از اقلام حفاظتی مقابله با کرونا انجام شده و تاکنون پست های این ناحیه 9 بار ضدعفونی شده است.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات