تاکید بر ترویج قانون مداری، اطلاع رسانی، شفافیت و مشارکت شهروندان در  ...

تاکید بر ترویج قانون مداری، اطلاع رسانی، شفافیت و مشارکت شهروندان در ...

تاکید بر ترویج قانون مداری، اطلاع رسانی، شفافیت و مشارکت شهروندان در تصمیمات شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری، با بیان این خبر اظهار کرد: در نشستی که با حضور معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری و اعضای ستاد برگزار شد، تمرکز بر ترویج سه معروف و پیشگیری از سه منکر درحوزه مدیریت شهری تصویب و اقدامات مورد نیاز برای تحقق آن در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود : بر همین اساس بر ترویج قانون مداری، اطلاع رسانی و شفافیت، مشارکت شهروندان در تصمیمات شهری، عدالت در دسترسی همگانی به امکانات شهری به عنوان سه معروف و پیشگیری از لطمه به کرامت انسانی، فساد و تبعیض در دسترسی به امکانات شهری و صدمه به محیط زیست شهری نیز به عنوان سه منکر در حوزه مدیریت شهری تمرکز خواهد شد.
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر وصیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد به ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای سال روز تصویب منشور حقوق شهرنشینی اشاره و بیان کرد: با تصویب ستاد امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی نیز مقرر شد ۱۷ تیرماه همزمان با سال روز تصویب منشور حقوق شهرنشینی نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای شهرداری مبتنی بر منشور حقوق شهرنشینی از جمله مشهد شهرهمگان، شهر ترمیمی، شهر دوستدار کودک و کلان پروژه های حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح معاونت ها و مناطق در نگار خانه شهر برپا شود.
منتظری خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با ۱۷ تیرماه نشست تبیین و بررسی عملکرد ها و راهبرد های آینده منشور حقوق شهر نشینی، در کنار تریبون آزاد و کارگاه های استارت آپ ویژه شورای اجتماعی محلات نیز برگزار خواهد شد و طرح های گرافیکی و مفهومی اینفوگرافی نیز در این زمینه منتشر می شود .
وی اضافه کرد: در نشست امروز ستاد، همچنین ویژه برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با تاکید بر مفهوم عفاف و حجاب نیز بررسی و به تصویب رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات