لایروبی بیش از ۶۰ هزار متر طول کانال جمع آوری آب‌های سطحی

لایروبی بیش از ۶۰ هزار متر طول کانال جمع آوری آب‌های سطحی

لایروبی بیش از ۶۰ هزار متر طول کانال جمع آوری آب‌های سطحی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی، با بیان این خبر اظهار کرد: همزمان با گرم شدن هوا اقدامات یکپارچه خدمات شهری با بسیج تمام نیروها و تجهیزات، درمیادین، معابر و محلات تمامی مناطق در حال انجام است.
وی با اشاره به این که بهداشت عمومی و پاکیزگی کلانشهر مشهد همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده است، افزود: درهمین راستا با توجه به بارندگی‌های اخیر که موجب انباشت رسوب در کانال‌های جمع آوری آب های سطحی شده است، شناسایی و لایروبی کانال ها در دستور کار قرار گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: امسال نیز در راستای پاکیزگی و نظافت فضای شهر، رفع و کاهش آلودگی های محیطی و بهبود بهداشت محیط شهری توسط نیروهای خدمات شهری، اقداماتی نظیر جمع آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی، شست و شوی معابر و مخازن زباله به صورت مستمر در حال انجام است.
یعقوبی با اشاره به این که سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ هزار متر طول کانال شناسایی و لایروبی شده است، گفت: تاکنون نیز بیش از ۶۰ هزار متر طول کانال به صورت ویژه پاکسازی شده است که مهمترین این کانال‌ها، کانال قره خان واقع در منطقه ۶ است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات