تمدید مهلت شرکت در مسابقه مجازی «گلستانی به وسعت شهر بهشت»

تمدید مهلت شرکت در مسابقه مجازی «گلستانی به وسعت شهر بهشت»

تمدید مهلت شرکت در مسابقه مجازی «گلستانی به وسعت شهر بهشت»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رضا سلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: به دلیل استقبال شهروندان از برگزاری این مسابقه، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شد.
وی افزود: شهروندان سبز، ادارات سبز، مدارس سبز، بام های سبز و گلفروشی های سبز می توانند با عکاسی و ارسال فیلم یک دقیقه ای از طریق پیام رسان به شماره ۰۹۰۵۵۸۱۵۱۳۰ در این مسابقه مجازی شرکت و از هدایای ارزنده برخوردار شوند.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: شهروندانی که دارای باغچه های سبز، تراس، حیاط خلوت سبز و نمای سبزگل آرایی شده باشند، اداراتی که ورودی ستاد اداری آن ها از منظر مناسب و زیبایی برخوردار است، مدارس با باغچه های گل آرایی شده، باغ بام های زیبا بر فراز شهر و گلفروشی های آذین بندی شده با جلوه های بصری زیبا می توانند به این مسابقه مجازی ملحق شوند.
سلامی خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه نشاط و طراوت در زندگی شهروندی، ایجاد رقابت سالم در شورای اجتماعی محلات، تقویت پل ارتباطی بین شهروندان و خدمات سازمانی، استفاده از هوشمندسازی و افزایش فعالیت های زیباسازی شهر توسط شهروندان از اهداف برگزاری این مسابقه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات