نشست مشترک مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان نشست مشترکی با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت های آب منطقه ای و آبفای استان زنجان در محل سالن شهید شهریاری این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس افشاری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ، ضمن عرض خیر مقدم ، به بیان موضوعات اصلی جلسه پرداخت و اظهار داشت: دو محور اصلی این جلسه در خصوص بحث چگونگی واگذاری پساب و آب تخصیصی به فضای سبز می باشد.

وی تعامل بیشتر در تبادل اطلاعات را عامل بزرگی در رفع مشکلات دو شرکت بر شمرد.

افشاری سپس در خصوص تعداد و میزان چاههای تخصیص داده شده جهت آب شرب و فضای سبز ، به روز نمودن پروانه ها و صدور مجوزهای جدید و نحوه واگذاری پساب توضیحات مبسوطی ارائه داد.

مهندس جزء قاسمی ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به نیاز آبی شرب استان زنجان اشاره نمود و استفاده از چاههای رزرو را برای استان ضروری دانست .

مدیر عامل آب و فاضلاب استان با تاکید بر انتقال آب بین حوزه ای ، واگذاری پساب به مشتریان طبق نظام نامه، تامین آب شرب شهرستانها با استفاده از سدهای معیشتی و  قراردادهای بیع  متقابل را جزء رئوس امور مشترک بیان نمود.

در پایان پس از تبادل نظر مدیران و معاونین حاضر در جلسه ، تصمیماتی در خصوص اعلام کل نیاز آبی شهرستاهای استان؛ برآورد هزینه های بهره برداری از آب چاهها ،احصای کل فضای سبز ، پرداخت مطالبات فی ما بین و انجام برنامه های مشترک واگذاری پساب طبق نظامنامه به تصویب طرفین رسید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات