پل همسان کابلی در مرحله احداث دیوار حائل حدشمالی است

پل همسان کابلی در مرحله احداث دیوار حائل حدشمالی است

به گزارش شهریار، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجانشرقی، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و تنی چند از اعضای شورا، ایرج شهین باهر شهردار تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ و چندتن از معاونین و مدیران این شهرداری، از روند عملیات احداث پل همسان کابلی تبریز بازدید کردند.

در این بازدید شهردار منطقه ۲ در توضیحاتی با عنوان اینکه پل همسان کابلی تبریز هم اکنون در مرحله احداث دیوار حائل حدشمالی می باشد و احداث دیوار ضلع جنوبی آن به اتمام رسیده است گفت: این پروژه همچنین در مرحله قالب بندی و بتن ریزی سرستون ها نیز می باشد.

خوشنواز پل همسان کابلی تبریز را از پروژه های تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه منطقه ۲ اعلام کرده و اظهار داشت: این پل با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و بنوعی قرار گرفتن در مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد نمود.

شهردار منطقه ۲ تبریز در خصوص مشخصات فنی این پل گفت: پل همسان کابلی تبریز بطول ۴۵۰ متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن ۹۴ متر (بصورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل ۹ متر می باشد که دارای ۴ تکیه گاه است و برای اجرای عملیات عمرانی آن ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه درنظر گرفته شده و پیش بینی می شود احداث آن تا شهریورماه ۹۹ به اتمام برسد.

به گفته خوشنواز، با اتمام عملیات اجرای پایه و کوله های بتنی هر دو ضلع شمالی و جنوبی پل، ادامه احداث این پروژه هم اکنون در مرحله احداث دیوار حائل حد شمالی و ساخت عرشه (در کارگاه مربوطه) می باشد.

اضافه می شود: در این بازدید همچنین خانم سونیا اندیش نائب رئیس شورا و آقایان صادق زاده، بابائی، آجودان زاده، نیکو خصلت و محمدزاده از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز هم، حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات