آغاز به کار بیش از ۳۰ پروژه عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹

آغاز به کار بیش از ۳۰ پروژه عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه بازدید از چهار پروژه عمرانی شهرداری تبریز که به همراه استاندار آذربایجان شرقی و رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز انجام شد، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز استاندار محترم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از چهار پروژه شهرداری تبریز بازدید کردند تا از نزدیک در جریان پیشرفت کار و مشکلات پیش روی این پروژه ها قرار بگیرند.

او ادامه داد: این پروژه ها شامل مسیرگشایی ها، پل همسان کابلی، پارک هفت هکتاری سلامت و مقبره الشعرا است که شهرداری تبریز به صورت نیابتی آن را به عهده گرفته و سعی می کنیم به زودی به جمع بندی برسیم.

شهردار تبریز با اشاره به حضور استاندار در این بازدیدها، عنوان کرد: حضور دکتر پورمحمدی در این بازدیدها و نظارت بر پروژه ها باعث می شود تا تداخل شهرداری با برخی ادارات، برطرف شده و پیشرفت کار سریع تر باشد که از این بابت از استاندار محترم تشکر می کنم.

او افزود: سال ۹۹ را با بیش از ۳۰ پروژه کلان عمرانی شروع کرده ایم و قصد داریم به مردم اطلاع رسانی کنیم که پروژه های شهرداری در سال جاری به‌شکل جدی پیگیری می شود.

ایرج شهین باهر گفت: در کنار پیشرفت پروژه ها، سعی می کنیم تا هر هفته چهار پروژه را به شهروندان معرفی کنیم تا فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز به اطلاع مردم برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات