ایجاد دسترسی گردشگران به مقبره الشعرا توسط شهرداری تبریز

ایجاد دسترسی گردشگران به مقبره الشعرا توسط شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، مسئولان استانی و مدیران شهری امروز از آخرین روند اجرایی برخی از پروژه‌های شهری بازدید کردند.

این بازدید چند ساعته ظهر امروز با حضور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر شهردار تبریز، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز انجام یافت که طی آن برخی پروژه های عمرانی شهری مورد بررسی قرار گرفت.

سونیا اندیش نائب رئیس شورای شهر تبریز در حاشیه بازدید از پروژه مقبره الشعرا گفت: این پروژه در طول سالیان گذشته به دلیل اینکه چندین نهاد و اداره متولی آن بودند بلاتکلیف مانده بود.

وی ادامه داد: در گذشته طراحی ها و گودبرداری های اشتباهی نیز در این مجموعه انجام شده بود که اکنون باعث افزایش مدت زمان اجرای پروژه و بالارفتن هزینه ها شده است که اگر این اشتباهات در گذشته انجام نمی شد خروجی بهتری را نیز شاهد می بودیم.

اندیش افزود: بعداز آغاز فعالیت شورای پنجم شهر تبریز و شهرداری این پروژه یکی از اولویت ها قرار گرفت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کارها و روند اجرای پروژه مشخص شد و اکنون اقدامات خوبی در این مجموعه در حال انجام است.

نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز برای محوطه سازی این مجموعه بودجه هایی را چه در سال قبل و همچنین در سال جاری اختصاص داده است و به صورت چند شیفتی این کارها انجام می شود و سعی می کنیم تا یک و نیم ماه آینده دسترسی گردشگران به مقبره الشعرا ایجاد شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات