ساخت و نصب چندین اثر هنری از تندیس سردار سلیمانی

شهردار کرمان خبر داد:

ساخت و نصب چندین اثر هنری از تندیس سردار سلیمانی

شهردار کرمان گفت: برای ساخت تندیس سردار سلیمانی، به یک اثر اکتفا نمی‌کنیم؛ بلکه چندین اثر هنری را در شهر کرمان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با اشاره به سه اثر هنری منتخب از تندیس سردار سلیمانی افزود: از میان هنرمندان کشوری که در فراخوان سراسری شرکت کرده بودند، سه اثر ارزشمند از هنرمندان کرمانی انتخاب شده و به مرحلۀ نهایی رسیده است.

وی با تأکید بر ارزش والای هنرمندان کرمانی، توجه و دقت آن‌ها را در خلق اثر هنری از تندیس سردار سلیمانی ستود و گفت: در صورتی که مشارکت هنرمندان بیشتر بود، شاهد آثار متفاوت‌تری بودیم.

شهردار کرمان با بیان این‌که کرمان، زادگاه و مزار سردار سلیمانی است و باید به‌صورت ویژه به خلق آثار هنری در آن نگاه شود، گفت: برای شروع به‌کار می‌توانیم یک اثر هنری را به‌عنوان اولین اثر هنری قابل اجرا، انتخاب و در فرصت مناسب، آثار خوب هنری دیگری را در شهر اجرا کنیم.

عالم‌زاده ارایۀ نظرات اعضای شورا در ساخت آثار هنری را ارزشمند و قابل قبول دانست.

شهردار کرمان همچنین با بیان این‌که تا پایان این دوره از مدیریت شهری، تنها یک‌سال فرصت باقی مانده است، گفت: ما برای خدمت‌رسانی به شهروندان عهد بسته‌ایم؛ ضمن این‌که مدیریت شهری در هر دوره‌ای کارآمدی‌ها و نواقصی دارد که باید مورد ارزیابی قرار گیرد و منصفانه در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

عالم‌زاده با اشاره به این‌که ورود اعضای شورای اسلامی شهر به مسایل مختلف، موجب دیده شدن نقاط ضعف خواهد بود، گفت: به‌طور قطع نواقصی که از چشم مدیران شهرداری پنهان مانده، توسط اعضای شورا رصد خواهد شد و این ارزیابی درنهایت به نفع مردم و شهر خواهد بود.

وی افزود: پیشنهاد می‌دهم هریک از کمیسیون‌ها با معاونت‌هایی که ارتباط کاری بیشتری دارند، هماهنگ شوند و گزارش کار کامل‌تری از عملکرد شهرداری را دریافت کنند.

عالم‌زاده ادامه داد: این مشارکت دوجانبه، بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

شهردار کرمان همچنین ضمن تشکر از یاری، همراهی و راهنمایی اعضای شورای اسلامی شهر در سه‌سال مدیریت شهری گفت: همواره شورای اسلامی شهر را به‌عنوان نهادی که باید نظارت و حمایت کند، در کنار شهرداری دیده‌ایم.

عالم‌زاده اعضای شورای اسلامی شهر را افرادی مدبر، کارشناس و صاحب تجربه دانست و گفت: این نقطۀ قوت شورای فعلی است؛ زیرا در مدت خدمتم به‌عنوان شهردار، نسبت به اعضای شورای اسلامی شهر اطمینان خاطر داشتم و توانستم فکر و دقت خود را برای انجام وظایف محوله، متمرکز کنم.

شهردار کرمان همچنین از تعامل با ارتش برای رفع مشکل معارض زمین آرامستان خبر داد و گفت: در جلسۀ اخیر با حضور معاون استاندار، مصوب شد شهرداری از هفتۀ آینده عملیات عمرانیِ آرامستان را شروع کند.

عالم‌‌زاده همچنین در پاسخ به اعضای شورا در خصوص تأخیر در تکمیل ساختمان شورا گفت: در تلاش هستیم با رفع نواقص پیشِ رو، ساختمانی در خور شأن شورا ساخته شود.

وی از جانمایی ساختمان آیندۀ شورا در میدان شورا خبر داد و گفت: طرحی برای ساختمان شورای اسلامی شهر در نظر داریم که در صورت توافق با موقوفۀ گنجعلی‌خان، ساخت آن در همین دوره از مدیریت شهری شروع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات