تکمیل آرامستان جدید از هفتۀ آینده شروع خواهد شد

توسط شهرداری کرمان؛

تکمیل آرامستان جدید از هفتۀ آینده شروع خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: تکمیل آرامستان جدید توسط شهرداری کرمان از هفتۀ آینده شروع خواهد شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، مصطفی آیت‌الهی موسوی در جلسه‌ای که با هدف حل مشکلات معارض زمین آرامستان جدید برگزار شد، با اشاره به این‌که تکمیل و آماده‌سازی آرامستان جدید به‌دلیل مسایل پیشِ‌ رو و وجود تعارض با ارتش، متوقف شده بود، گفت: با توجه به درخواست زمین معوض ازسوی ارتش، قول مساعد داده شد تا در جای دیگری زمین به ارتش تعلق گیرد تا شهرداری بتواند در زمین فعلی، آرامستان جدید را تکمیل کند.

وی با اشاره به این‌که 550 هکتار زمین ازسوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای  ارتش در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به هزینه‌کرد و اقدامات شهرداری در آرامستان جدید و ظرفیت بسیار محدود آرامستان فعلی برای دفن اموات، از ارتش انتظار داریم با شهرداری همکاری کند.

شهردار کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از همراهی ارتش و استانداری کرمان در خصوص پیگیری برای حل معارض زمین آرامستان جدید گفت: عملیات تکمیل آرامستان جدید تا تعیین‌تکلیف مالکیت زمین، بلاتکیلف مانده است.

سیدمهران عالم‌زاده افزود: زمین معوض توسط اداره‌کل راه و شهرسازی در حال واگذاری است؛ بنابراین، پیشنهاد می‌کنم تکمیل آرامستان جدید از سر گرفته شود.

سرهنگ محمود خالقی، نماینده ارتش نیز با اشاره به برگزاری چندین جلسه برای حل معارض زمین آرامستان گفت: نظر ارتش نیز حل‌وفصل این اختلافات و برطرف شدن مشکل شهر کرمان برای ساخت آرامستان جدید است.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات