لزوم ثبت نام ناوگان بار درون شهری در سامانه جهت دریافت سهمیه سوخت

لزوم ثبت نام ناوگان بار درون شهری در سامانه جهت دریافت سهمیه سوخت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، مهدی کمال غریبی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده در هیات وزیران مبنی بر تخصیص اعتبار سوخت به ناوگان بار شهری، تمامیمالکان خودروهای بار درون شهری در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه www.utcms.ir اقدام کنند و در صورت عدم دریافت پروانه فعالیت و اشتغال، سهمیه سوخت آنها قطع میشود.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان، ادامه داد: طی ابلاغ وزارت کشور که در تاریخ 9 اردیبهشت ماه سال جاری به ما ابلاغ شده در راستایی تکمیل طرح ملی و یکپارچه ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری کلیه مالکان و رانندگان ناوگان حمل ونقل بار بنزین سوز (وانت بار) فعال در کشور مکلفند در سامانه مدیریت حمل ونقل عمومی ثبت نام کنند و از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پروانه فعالیت و اشتغال دریافت نمایند.
کمال غریبی افزود: مالکان و رانندگان علاوه بر ثبت نام در سایت مذکور، باید به سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان واقع در بلوار غدیر، روبروی دانشگاه گلستان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده و فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند، در غیر اینصورت با کاهش سهمیه سوخت مواجه شده و نهایتا سهمیه سوخت آنها قطع خواهد شد.
وی متذکر شد: این روند ثبت نام و دریافت پروانه شامل وانت تلفنی، وانت بار و تمامی فعالان در قالب شرکت‌های حقیقی و حقوقی است.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات