هر شهرستان یک سهمیه در مصرف انرژی برق...

هر شهرستان یک سهمیه در مصرف انرژی برق...

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : برای هر شهرستان در پیک مصرف یک سهمیه در نظر گرفته می شود که تا شهریور ماه امسال نبایست مصرف آنها از این پیک مشخص شده عبور کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ علی اکبر نصیری در جلسه کاهش پیک بار استان گفت : کنتورهای فهام بخش کشاورزی که در زمستان آفلاین شده بایستی آنلاین گردد تا هر لحظه بررسی شود تا در صورت لزوم از راه دور مصرف آن واحد کنترل گردد.

وی با اشاره به 19 خردادماه که از طریق شرکت توانیر بعنوان روز مدیریت مصرف نامگذاری شده است گفت : در این روز مانور مدیریت مصرف در سطح استان برگزار خواهد شد و همه همکاران مستلزم به شرکت در این مانور جهادی خواهیم بود.

نصیری اضافه کرد : تاکنون حرکات خوبی در جهت مدیریت مصرف با بخش صنایع ، کشاورزی و اداری انجام شده است که این روند با پیگیری های روزمره توسط مدیران امور در شهرستانها بیش از پیش نسبت به اجرای مفاد مندرج در آن تفاهمنامه کنترل می گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در پایان گذری بر همکاری اصناف با شرکت توزیع نیروی برق گلستان زد و گفت : اصناف نقش بسزایی در مدیریت مصرف دارند که خوشبختانه رایزنی های لازم جهت مدیریت کردن مصرف انرژی برق آنها انجام شده است.

لازم بذکر است جلسه کاهش پیک بار استان با حضور مدیران امور شهرستانها از طریق ویدئو کنفرانس هفدهم خردادماه برگزار گردید.

هر شهرستان یک سهمیه در مصرف انرژی برق

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان یک شرکت در شهر گرگان می باشد

      نظرات