مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تغییر ساعات اداری این استان شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تغییر ساعات اداری این استان شد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه ای، از معاونت عمرانی استاندار این استان خواست نسبت به تغییر ساعات اداری در فصل گرم امسال اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: فصل گرما در استان کهگیلویه و بویراحمد زودتر از سال های گذشته فرا رسیده که این موضوع سبب شده مشترکین برق نیز از وسایل سرمایشی به صورت فزاینده ای استفاده کنند.

وی از افزایش 19 درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل گرمای زودرس خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار به 381 مگاوات ساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مصرف برق در شهرستان های گرمسیری استان بشدت سیر صعودی داشته و البته در تلاش هستیم این رشد صعودی را در روزهای آینده مدیریت کنیم.

راهزادی افزود: براساس تحلیل سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد ، دمای هوا در فصل گرم امسال شدت می گیرد و با شدت گرفتن دمای هوا بطور حتم میزان مصرف برق در بین مشترکین برق نیز رشد نگران کننده ای خواهد داشت.

وی گفت: در اجرای مصوبه سیزدهم تیرماه 1397 هیات وزیران و نامه نوزدهم تیرماه 1398 دبیر هیئت دولت به وزیر کشور از معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته ایم ساعات اداری در این استان را تغییر دهد و ما معتقدیم براساس روند افزایشی مصرف برق در این استان، ساعات کار در ادارات، شهرداری ها، موسسات غیردولتی ، دستگاههای اجرایی و بانک ها بویژه در مناطق گرمسیری باید تغییر کند.

تغییر ساعات به شش و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس درخواست ما، ساعات کار باید از پانزدهم خردادماه تا 15 شهریورماه امسال و به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کنترل مصرف در ساعات پیک بار ( اوج مصرف) به ساعات شش و 30 دقیقه تا حداکثر 13 و 30 دقیقه تغییر پیدا کند.

راهزادی افزود: دستگاههای عنوان شده در این درخواست مکلف به خاموش نمودن تمامی وسایل برقی و روشنایی خود در ساعات غیراداری و غیرضرور براساس تبصره بند " ب " مصوبه ذکر شده  باشند.

وی گفت: اگر دستگاههای اجرایی اقدام به خاموش نمودن وسایل برقی و روشنایی خود در ساعات غیراداری و غیرضرور نکنند شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، برق این دستگاهها را قطع خواهد کرد. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات