رشد نگران کننده مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد / گچساران رکوردشکن میزان مصرف برق استان

رشد نگران کننده مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد / گچساران رکوردشکن میزان مصرف برق استان

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد نگران کننده مصرف برق در مناطق مختلف این استان خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه میزان مصرف برق در این استان از رشد حدود 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: براساس آخرین آمارهای واحد " دیسپاچینگ "، میزان مصرف برق در زمان اوج بار روز گذشته به 392 مگاوات معادل حدودی 16 درصد رشد مصرف رسیده است.

وی گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف در مناطق مختلف استان بویژه مناطق گرمسیری را از مهمترین دلایل میزان مصرف برق عنوان و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در اوج بار شبانه نیز متاسفانه همانند میزان مصرف برق در اوج روزانه رشد نگران کننده ای دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در اوج شبانه به 381 مگاوات رسیده که این میزان مصرف بطور بی سابقه ای رشد داشته است.

راهزادی، بیشترین میزان مصرف برق را مربوط به شهرستان گچساران با میزان 155 مگاوات ذکر و یادآورشد: این میزان مصرف رشد 26 مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی گفت: میزان مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا 96 مگاوات بوده که 17 مگاوات نسبت به گذشته افزایش مصرف داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف در زمان اوج بار کهگیلویه را 72 مگاوات برشمرد و اظهارداشت: میزان مصرف در این شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه گذشته 14 مگاوات رشد را نشان می دهد.

راهزادی افزود: شهرستان بهمئی با 35 مگاوات و رشد پنج مگاواتی ، شهرستان باشت با 33 مگاوات و رشد هفت مگاواتی و شهرستان چرام با 21 مگاوات و رشد پنج مگاواتی نیز در رتبه های بعدی میزان مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، 262 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این این تعداد حدود 56 هزار اشتراک روستایی و مابقی شهری هستند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات