دیدار دکتر عموئی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با برخی از مسئولین شهر دامغان

دیدار دکتر عموئی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با برخی از مسئولین شهر دامغان

در جلسه ملاقات با اقای عموئی نماینده دامغانی ،تهران درمجلس شورای اسلامی مطرح شد:تمام گذشته و خاطراتم مربوط به دامغان است.

دیدار آقای دکتر ابوالفضل عمویی نماینده محترم مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه محترم و برخی مسئولین شهرستان در ساعت ۱۱ مورخ ۱۳۹۹/۳/۱۶ در محل دفتر امام جمعه محترم برگزارشد.

در این جلسه ابتداامام جمعه محترم ضمن عرض تبریک به اقای عموئی، ظرفیتهای فرهنگی، گردشگری، صنعتی و کشاورزی شهرستان را به طور مبسوط بیان نمودند، سپس حقیر نیز برخی از فرصتهای سرمایه گذاری و موانع و مشکلات موجود در این بخش و همچنین تبعیضات گذشته و موجود در سطح استان و عدم تفویض اختیارکافی به مدیران شهرستانی توسط مدیران کل استان را یادآور شدم.

در این جلسه صمیمی و دوستانه، تهیه یک برنامه اجرایی و عملیاتی چهار ساله ( یعنی تا پایان سال ۱۴۰۴ ) در بخش های مختلف با تعیین چند اولویت برای هر بخش، استمرار این جلسات با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی دیگر نماینده محترم مردم تهران در مجلس و جناب دکتر علیزاده نماینده محترم مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین دیگر، تقویت جشنواره ملی پسته و برگزاری همایش سرمایه گذاری تا پایان سال ۱۳۹۹ به منظور جذب سرمایه گذار جدید برای شهرستان و… را مطرح نمودم و تقریبا موارد فوق مورد توافق قرار گرفت، در ادامه جلسه آقای مهندس نصرتی نیز اهمیت فعالیتهای برنامه محور را گوشزد نموده و به چالشهای موجود در بخش سرمایه گذاری و عدم توسعه دامغان و همچنین به مباحث مربوط به حوزه شهرداری پرداختند.
در ادامه اعضاء دیگر جلسه نیز نقطه نظرات خود را مطرح و به تحلیل شرایط فعلی و چشم ا نداز آینده دامغان پرداختند.

در پایان آقای دکتر عمویی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار داشتند: اگرچه از لحاظ کار ی تا کنون خیلی مرتبط با دامغان نبودم ولی گذشته من و خاطراتم متعلق به دامغان و محلات باصفای این شهر می باشد.
ایشان به این نکته مهم اشاره نمودند که دامغان در کنار محاسن و پتانسیل هایی که دارد، از امتیاز و ظرفیت ” اعتباری ” بسیار بالایی در کشور برخوردار می باشد. چون اینجانب هرکجای ایران اظهار می دارم دامغانی هستم، با احترام خاص و تعابیر زیبا از شهر دامغان مواجه می شوم و این یعنی ظرفیت بالای ” اعتباری “ شهرستان دامغان در میان مردم فرهنگ دوست کشورمان.
و من بر این اساس همیشه سرم را بالا می گیریم و با افتخار می گوییم دامغانی هستیم.
استفاده از این فرصت و مابقی ظرفیت های شهرستان می تواند در اعتلای دامغان و اجرای پروژه های ارزشمند، موثر باشد. من به آقای دکتر علیزاده گفتم در مورد کارهای دامغان شما جلودار و ما هم پشت سر شما حامی و پشتیبان خواهیم بود.ایشان درراستای وظایف واختیارات مهم نمایندگی اظهار نمودند: اینجانب نه تنها نماینده تهران بلکه نماینده ایران هستم.
برای بهره گیری بهتر از فرصت چهارساله پیش رو باید طرحها و نیازها را اولویت بندی کنیم و براساس یک برنامه مدون برای تحقق آنها تلاش نماییم.

در پایان جلسه تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

۱- این جلسات حداقل به صورت فصلی با حضور افراد صدرالاشاره برگزار گردد.

۲- برنامه عملیاتی و اجرایی چهار ساله ( البته با عنایت به برنامه های بالادستی و چشم انداز توسعه دامغان ) تدوین و بعد از تصویب به مرحله اجراء درآید.

۳- بعد از تهیه طرح های سرمایه گذاری از بخش های مختلف شهرستان در مورد زمان و مکان همایش ملی سرمایه گذاری تصمیم گیری شود.

۴- تیم های کارشناسی برای تهیه طرح های قابل ارائه در مجلس شورای اسلامی در زمینه های مورد نیاز کشور تشکیل شود و نمایندگان محترم در صورت صلاحدید و نیاز از نظرات آنها بهره مند شوند (البته تصمیم جامع و نهایی در این خصوص به جلسات بعدی موکول شد).

جلسه ساعت ۱۳ با ذکر صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) خاتمه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر دامغان

    منبع خبر

    شورای شهر دامغان

    شورای شهر دامغان یک شورای شهر در شهر دامغان می باشد

      نظرات