مهندس مهدلو شهردار زرند: مكانیزه نمودن ماشین آلات شهرداری از اهداف  برنامه های شهرداری می باشد .

مهندس مهدلو شهردار زرند: مكانیزه نمودن ماشین آلات شهرداری از اهداف برنامه های شهرداری می باشد .

در راستای مکانیزاسیون خدمات شهری و با هدف افزایش توان اجرایی و تجهیز و تقویت بخش تنظیف معابر عملیات بهسازی و تجهیز یک دستگاه خودروی جاروب خیابانی به انجام رسید .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند مکانیزه نمودن ماشین آلات شهرداری را جزو برنامه ها و اهداف شهرداری عنوان و با اعلام اینکه روش سنتی رفت و روب خیابانها علاوه بر هزینه های بالا باعث بروز مشکلاتی و تلفات نیروهای انسانی می شد وسلامت کارگران را به خطر می انداخت گفت: سعی داریم سیستم سنتی خدمات شهری را به سیستم مکانیزه تغییر دهیم تا علاوه بر افزایش بهره وری سرمایه و نیروی انسانی موجبات رضایتمندی بیشتر خانواده شهری را فراهم آوریم.

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه بارویکردجدید شهرداری ناوگان خدمات شهری روز به روز مکانیزه تر می گردد و خدمات بیشتر و مطلوب تری به شهروندان ارائه می شود،گفت:سيستم سنتي خدمات شهري هزينه هاي گزافي را بردرآمدهاي شهرداري و به تبع آن بر آحاد جامعه شهري كه عوارض مي پردازند؛ وارد مي كند .

شهردار زرند به مزایای روشهای مکانیزه شهری اشاره کرد و افزود: افزایش کیفیت نظافت و در نتیجه افزایش رضایت شهروندان ، کاهش هزینه ، افزایش سرعت عملیات ، افزایش ضریب ایمنی و بهداشتی پرسنل خدمات شهری و از مهمترین دلایل اجرای این طرح می باشد .

وی به مزایای خودروهای جاروب خیابانی اشاره کرد و گفت: وجود شلنگ های آب فشار قوی جهت شستشو و لوله مکش چهارمتری قابل انعطاف جهت پاکسازی نقاط غیر قابل دسترس این دستگاهها را از راندمان بالایی جهت رفت و روب برخوردار نموده است .

منتخب شورای شهر زرند هزینه بهسازی کامل این خودرو و تجهیز آن را بالغ بر 550میلیون تومان عنوان کرد وافزود:تجهیز ناوگان موتوری علاوه بر ارتقای سرعت و کیفیت خدمات، موجب بهبود عملکرد شهرداری نیز می شود که این مهم از اصلی ترین وظایف شهرداری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات