پارکینگ‌سازی زیر خیابان‌های تهران

پارکینگ‌سازی زیر خیابان‌های تهران

http://www.bananews.ir/معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه هم‌اکنون سه برابر ظرفیت شهر تهران، خودرو در این شهر وجود دارد، گفت: برای حل مشکل ترافیک یکی از راهکارها احداث پارکینگ در زیر خیابان‌ها و معابر است که بخش خصوصی حاضر به سرمایه‌گذاری در این بخش است و با توجه به اینکه شهرداری مشکلی برای زمین‌های اینگونه پارکینگ ندارد با احداث پارکینگ به این شیوه مشکل کمبود جای پارک و ترافیک تا حدود زیادی قابل حل است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، محمدرضا محمودی افزود: یک سوم سطح خیابان‌های مرکز شهر را خودروها به عنوان پارکینگ استفاده می‌کنند که برای اصلاح و رفع این مشکل طرحی را به شورای عالی ترافیک پیشنهاد کردیم تا صلاحیت تشخیص تعداد پارکینگ‌های مورد نیاز اماکن تجاری و اداری به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار شود.

تخریب‌ها به کن‌وسولقان می‌رسد

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه درباره اقدامات این دستگاه با زمین‌خواران و متجاوزان به اراضی ملی یادآور شد: در راستای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز عملیات بزرگ قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز منطقه مرتضی گرد انجام و در این عملیات بیش از ۶۰ سوله تخریب شد. از سوی دیگر مرحله بعدی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مربوط به منطقه کن و سولقان است که احکام قضایی آنها صادر شده است و به زودی ساخت‌وسازهای غیرمجاز این منطقه نیز تخریب خواهد شد.

 

    نظرات