تلاش و سرعت عمل بالای پرسنل امور تعمیرات مکانیک و اطلاع به موقع پرسنل امور بهره برداری نیروگاه طوس،مانع از خروج اضطراری واحد ۳  گردید.

تلاش و سرعت عمل بالای پرسنل امور تعمیرات مکانیک و اطلاع به موقع پرسنل امور بهره برداری نیروگاه طوس،مانع از خروج اضطراری واحد ۳ گردید.

با توجه به نقص به وجود آمده در انبساط گیر برزنتی برنر ۱۳ واحد ۳ که به علت نشتی شدید هوای داغ از برزنت گزارش شده بود، همچنین ضرورت پایداری تولید برق در ایام پیک تابستان، با تلاش مستمر همکاران امور تعمیرات مکانیک در کمترین زمان ممکن، از نشت شدید این تجهیز و خروج ناخواسته واحد جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، با توجه به سوراخ شدن انبساط گیر برزنتی برنر ۱۳ و نشت هوای داغ به اتاقک برنرها و صعب العبور بودن محل نشتی، پس از بررسی های فنی و ایمنی محل، اقدامات لازم جهت ساخت فریم و بالشتک مناسب برای نصب در محل نشتی صورت گرفت.
شایان ذکر است با وجود دمای بالای هوای ورودی به برنرها و گرمای شدید اطراف تجهیز، با تلاش خستگی ناپذیر همکاران در امور مکانیک، نسبت به برطرف نمودن محل نشتی و رفع کامل آن اقدام گردید. این اقدام ارزشمند ضمن پایداری واحد ۳ برای تولید برق پایدار در ایام تابستان، باعث جلوگیری از توقف ناخواسته و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم عزیزمان گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات