دوره آموزشی استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کارکنان نیروگاه طوس برگزار گردید.

دوره آموزشی استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کارکنان نیروگاه طوس برگزار گردید.

به منظور استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون اداری، یک دوره آموزشی در دو جلسه برای کارکنان امورهای مختلف در محل سالن اجتماعات نیروگاه طوس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، این نسخه از اتوماسیون اداری در چهار بخش مکاتبات اداری، مدیریت برنامه ها، مدیریت جلسات و پیام رسان سازمانی و براساس تجربیات ۱۵ ساله حاصل از به کارگیری نسخه های قدیمی و پیشرفت های تکنولوژی بازنگری و طراحی شده است.
سیستم اتوماسیون جدید در دو نسخه تحت وب و اندروید پیاده سازی و امکان اجرای آن در هر زمان و مکان فراهم شده است که در صورت اعطای مجوزهای لازم، همکاران می توانند از طریق تلفن های همراه هوشمند و خارج از نیروگاه نیز این سیستم را اجرا نمایند. شایان ذکر است گواهی امنیت اطلاعات برای این نسخه از سیستم دریافت شده و ریسک های ناشی از انتشار آن در بستر وب، مدیریت شده است. نکته دیگر در خصوص این نرم افزار اینکه استانداردهای نیروگاه در خصوص sso در آن لحاظ شده و با سایر زیر سیستم های نیروگاه در قالب یک میز کار مشترک مجتمع شده و کاربر با یک بار لاگین به کلیه زیر سیستم ها دسترسی پیدا می کند.به منظور استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون اداری، یک دوره آموزشی در دو جلسه برای کارکنان امورهای مختلف در محل سالن اجتماعات نیروگاه طوس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات