بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل پروژه بزرگراه مشهد – شاندیز

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل پروژه بزرگراه مشهد – شاندیز

www.BanaNews.irوزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل دو پروژه بزرگ راهسازی در خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان خراسان رضوی، مهندس علی نیکزاد در بازدید از روند اجرایی پروژه احداث بزرگراه مشهد- شاندیز ابراز امیدواری کرد با تکمیل مراحل نهایی، این محور در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) افتتاح شود.

مهندس علی نیکزاد در این بازدید روند اجرای پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و فناوری های نوین در مراحل تثبیت بستر، بازیافت آسفالت و ساخت و نصب خودکار جدول انجام شده است.

وی افتتاح این مسیر را عیدی میلاد حضرت رضا(ع) به مردم استان و زائران بارگاه رضوی عنوان کرد.

در این بازدید مهندس حسن احمدی نوری مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی در توضیحاتی درباره پروژه گفت: بزرگراه مشهد – شاندیز به‌طول ۱۱,۵۵۰ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال آماده شده است.

وی ادامه داد: این پروژه بزرگ راهسازی با مدیریت مطلوب معاونت راهسازی اداره کل راه وترابری خراسان رضوی حدود یک سال زودتر از برنامه به اتمام می رسد.

وی افزود: این امر نشان می دهد ما می توانیم در جهت توسعه و آبادانی کشور با اتکا به دانش و همت نیروهای داخلی گام های بلندی برداریم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن بازدید از پروژه توسعه بزرگراه مشهد- گلبهار بر لزوم اجرای سریع این پروژه جهت استفاده ساکنان مسکن مهر گلبهار پس از تکمیل و تحویل فازهای اول و دوم آن تاکید کرد.

 

 

    نظرات