۸۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری، عمرانی است/ بخش  ...

۸۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری، عمرانی است/ بخش ...

۸۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری، عمرانی است/ بخش عمده اعتبارات عمرانی امسال به قطارشهری اختصاص دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی سطح شهر، با بیان اینکه طی سال ۹۸ و امسال، اتفاقات عمرانی خوبی در سطح شهر آغاز شده که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده است، اظهارکرد: بخشی از این پروژه‌ها با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری، تا پایان امسال و برخی دیگر نیز در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

گندمی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف پروژه‌های عمرانی تعریف شده از جمله تقاطع‌های بسیار مهم چون تقاطع چهارسطحی آزادگان و پل مصلی، تسهیل تردد شهروندان، کاهش ترافیک و دسترسی راحت و آسان به نقاط مختلف شهر است، گفت: عمده پروژه‌ها به گونه‌ای تعریف شده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و براساس تقویم زمانی و روزشمار پیش‌بینی شده، بدون تاخیر به بهره‌برداری برسند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد افزود: نظارت‌های شورای شهر و بازدیدهای اعضا و رصد نظارت عالیه به نحوی بوده تا پروژه‌ها کمترین تاخیر را داشته باشند و اگر کوچکترین مشکل و چالشی وجود دارد، سریع برطرف شود.

گندمی همچنین تصریح کرد: از بودجه ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومانی شهرداری در سال ۹۹، ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی است؛ شهروندان عزیز مشهد باید بدانند که بخش عمده‌ای اعتبارات در زیرساخت‌ها از جمله خط ۳ قطارشهری مصرف می‌شود.

وی در پایان گفت: به منظور به بهره‌برداری رساندن فاز یک خط ۳ قطارشهری، ۲۶۰۰ میلیارد تومان برای سال ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰ اعتبار تخصیص یافته که بتوانیم فاز یک این پروژه، حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری را اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات