رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر شیراز: پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی مجددا بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر شیراز: پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی مجددا بررسی می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «نوذر امامی» با اشاره به جلسه یکصد و شانزدهم این کمیسیون با موضوع ضوابط اراضی شهرک شهید بهشتی که با حضور اعضا، مدیران و کارشناسان شهرداری و مشاوران کمیسیون تشکیل شد، عنوان داشت: کمیسیون با بررسی مجدد پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی از R111 بهR121 مشروط به رعایت کلیه ضوابط پهنه R121 بویژه تامین 25 متر مربع فضای باز به ازای هر واحد موافقت کرده است. وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مقرر شده است طرح مذکور بعنوان لایحه و با امضای شهردار ظرف مدت تعیین شده به شورا ارائه شود.

وی دیگر موضوع بررسی شده در جلسه اخیر کمیسیون را ايراد فرمانداري در خصوص دستورالعمل بندهاي 11 و 34 ماده 80 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران دانست که از صحن شورا ارجاع داده شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز ماحصل این بررسی را موافقت با حذف بندهای 2 و 3 ماده 3 دستورالعمل اجرایی ماده 80 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران عنوان کرد که مقرر شد موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شود.م

ایادآور شد: در این جلسه اصلاح مصوبه دستورالعمل تشويقي نوسازي بافت‌هاي فرسوده نیز بار دیگر بررسی شد و کمیسیون با تبصره 5 اصلاحی لایحه شهرداری موافقت کرد. گفتنی است در جریان بررسی این موضوع مقرر شد نحوه پرداخت حق‌الزحمه پیشنهادی تبصره با حضور مدیران مربوطه تحلیل و نتیجه به کمیسیون اعلام شود.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات