رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز: پروژه‌های ارزشمند عمرانی شیراز آماده بهره‌برداری است

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز: پروژه‌های ارزشمند عمرانی شیراز آماده بهره‌برداری است

دکتر «نواب قائدی» به نقش یاوران شورای محله‌ها اشاره کرد و بیان داشت: یاوران شورای اسلامی محله‌ها به عنوان حلقه اتصال و رابط بین مردم ، شورا و شهرداری می‌توانند با انعکاس این فعالیت‌ها به مردم،هم باعث دلگرمی مسئولان و هم به تقویت امید، نشاط و سرزندگی مردم کمک کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های کلان ارزشمندی در سطح کلان‌شهر شیراز در دست اجراست، تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها کاملا آماده بهره‌برداری هستند که پروژه‌های بزرگی چون تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی، بزرگراه مهندسین، تقاطع غیر همسطح شهید رودکی و ایستگاه مترو وکیل الرعایا از این دست پروژه‌هاست.

عضو شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش، با اشاره به بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: به برکت خون این قهرمان و اسطوره ملی، این پروژه نیز روند اجرای خوبی را طی می‌کند.

قائدی با بیان اینکه طبق نیاز سنجی از محله‌ها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته، پروژه‌های عمرانی خوبی در منطقه شش شهرداری در دست اجرا است، گفت: پیاده‌رو سازی بلوار معالی آباد به مساحت 15 هزار متر مربع، پارک 4 هکتاری بلوار پرستار، پیاده راه کوچه باغ شهید رمضانی به طول 2 کیلومتر در فاز اول، اجرای دیوار سنگی رودخانه خشک و پارک فرهنگشهر به متراژه 4000 هزار مترمربع بخشی از پروژه های در حال اجرا در منطقه شش شهرداری است.

وی افزود: از ابتدای سال 99 تاکنون افزون بر 80 هزار متر مربع از معابر منطقه شش شهرداری تحت پوشش رو کش آسفالت قرار گرفته اند.

او در بخش پایانی سخنان خود بر تکریم هرچه بیشتر یاوران شورای اسلامی محله‌ها تاکید کرد و بیان داشت: به جهت تعامل هرچه بیشتر و تکریم یاوران شورا و همچنین سهولت دسترسی مردم به آنها، به زودی مکانی در شهرداری منطقه شش تجهیز و در اختیار یاوران شورای این منطقه قرار خواهد گرفت.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات