دیدار مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان جنوبی با فرماندار...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی به همراه معاون حفاظت و بهره برداری و مدیر امور منابع آب شهرستانهای قاینات و زیرکوه با فرماندارشهرستان قاینات دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان جنوبی، در این دیدار که به منظور بررسی و پیگیری مسائل مربوط به حوزه آب منطقه ای  برگزار شد،"احمد قندهاری"مدیرعامل این شرکت به اقدامات صورتگرفته در راستای حفظ و مدیریت منابع آب، اشاره کرد و گفت: نصب کنتور هوشمند بر روی تمامی چاهها اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و...، جلوگیری از اضافه برداشت ها، پرومسلوب المنفعه چاه های غیرمجاز و جلوگیری از انتقال غیرمجاز آب از  مهمترین برنامه های شرکت آب منطقه ای در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی می باشند.

وی ضمن تاکید بربرخورد قانونی با متجاوزین به حریم و بستر، خاطر نشان کرد: در این راستا پس از بررسی کارشناسی و اخذ دستور قضایی ،نسبت به تخریب، بازگشایی و اعاده به وضع سابق اقدام خواهد شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار تعیین تکلیف سد بیهود با هماهنگی جهاد کشاورزی و نیز بررسی و رفع مشکل اهالی روستاهای افین و اسفدن ، می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات