برگزاری جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه تحقیقاتی
  
   (۱۳۹۹/۰۳/۲۵)

برگزاری جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه تحقیقاتی (۱۳۹۹/۰۳/۲۵)

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران وگلستان، جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه تحقیقاتی تحت عنوان " طراحی و ساخت رخدادنگار زمانی رله های حفاظت در سیستم حفاظتی پست انتقال" با حضور آقای دکتر محمدزاده از شرکت دانش بنیان سپهر الکتریک (مسئول پروژه تحقیقاتی)، مدیر امور دیسپاچینگ منطقه‌ای شمال، مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات و تعدادی از همکاران شرکت، برگزار گردید.

آقای مهندس فردین عنایتی، مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات بیان داشته‌اند:

امروزه با پیچیده‌تر شدن پروژه ها، مدیریت پروژه به منظور کنترل هزینه، زمان و کیفیت، یک امر ضروری است. هدف از برگزاری این جلسه بحث و تبادل‌نظر در خصوص اقدامات انجام شده، در دست اقدام، پیشرو و ارائه طریق و مشورت به منظور رفع موانع ایجاد شده، در حین انجام پروژه است. این پروژه ماهیت طراحی و ساخت دارد لذا دارای ملاحظات مخصوص به خود می باشد.

از آن جهت که  این پروژه جز نیازهای صنعت برق کشور محسوب می شود و با عنایت به اینکه سال ۹۹ به نام سال جهش تولید مزین شده است؛ از این رو این پروژه تحقیقاتی از اهمیت ویژه‌ای در صنعت برق برخودار است. هدف از انجام این پروژه تحقیقاتی، طراحی و ساخت یک سیستم داده بردار، واسط بین ترمینال رله حفاظت و سیستم حفاظتی در جهت ثبت رخدادها و آلارم‌ها مبتنی بر داده کد زمانی می باشد.

لازم بذکر این پروژه تحقیقاتی بر اساس زمانبندی قرارداد، تاکنون ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای مازندران

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات