تخصیص اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی برای آماده‌سازی  ...

تخصیص اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی برای آماده‌سازی ...

تخصیص اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی برای آماده‌سازی مدارس ویژه مهر 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی بابیان اینکه در نشستی با حضور مدیران آموزش‌وپرورش مناطق هفتگانه مشهد درخواست کرده‌ایم نیازها و ملزومات مدارس را به شهرداری اعلام کنند، گفت: شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم فعالیت خود از ابتدای آغاز به کار همواره بر خدمات‌رسانی ویژه به مدارس مشهد به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار تأکید داشته است.

وی ادامه داد: در راستای این تأکیدات، در سال 97، مبلغ ۲ میلیارد تومان جهت ارائه چنین خدماتی تخصیص‌یافته و با اولویت مناطق کم‌برخوردار در مواردی چون آسفالت محوطه و محیط پیرامون مدارس، اصلاح و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و... هزینه شد.

وی افزود: در سال ۹۸ نیز مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای این زمینه اختصاص‌یافته و توسط شهرداری مشهد خدمات لازم به مدارس ارائه شد. ازجمله اجرای بیش از ۲۱۰ هزار مترمربع آسفالت در محوطه و فضای پیرامونی ۵۰ مدرسه که ۸۰ درصد این مدارس در مناطق حاشیه قرار داشته و درمجموع افزون بر ۳۰۰ هزار تن آسفالت در این پروژه به مصرف رسیده است.

رئیس کمیسیون مناطق کم‌برخوردار شورای شهر مشهد در ادامه گفت: برنامه‌هایی ازجمله شست‌وشو و تنظیف محوطه مدارس، تعمیرات اساسی ۲۷۳ مورد سرویس بهداشتی و ۳۶۲ مورد آبخوری مدارس، رنگ‌آمیزی نیمکت‌ها، سطلهای زباله، جداول و دیوارهای اطراف مدارس، تنظیم و شستشوی کانال‌ها و جدول و خیابان‌های اطراف و اجرای انواع خدمات شهری ازجمله رسیدگی به درختان، کاشت نهال، گل‌وبوته‌های فصلی در محوطه مدارس و... ازجمله خدماتی بود که در سال ۹۸ به مدارس سطح شهر ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات