مدیران و کارکنان مدیریت شهری بخاطر حقوق شهرداری  ...

مدیران و کارکنان مدیریت شهری بخاطر حقوق شهرداری ...

مدیران و کارکنان مدیریت شهری بخاطر حقوق شهرداری خود را مدیون مردم نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شماره 4 که در منطقه 6 شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مسائل مهم و تاکید موکد اعضای شورای شهر به مدیران و کارکنان شهرداری، حفظ حقوق شهروندان است.

وی افزود: مدیران و عوامل مدیریت شهری خود را باید پیوسته به جای شهروندان بگذارند و بیاندیشند که اگر در جایگاه مقابل یعنی شهروندان مراجعه‌کننده به شهرداری بودند، چه انتظارات و توقعاتی داشتند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه البته برآورده کردن همه انتظارات مردم نیز میسر نیست، تاکید کرد: در عین حال باید هرآنچه که حق مردم است، محقق شود و مدیران و کارشناسان شهرداری خود را بخاطر منافع شهرداری، مدیون مردم نکنند چراکه حق‌الناس است و غیرقابل بخشش.

رئیس کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد گفت: اهمیت حق‌الناس به نحوی است که امام‌حسین(ع) خطاب به یارانش می‌فرمایند: « هر کس از شما حق الناسی به گردن دارد برود.» او به جهانیان فهماند که حتی کشته شدن در کربلا هم از بین برنده حق الناس نیست.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: این گفته‌ها به معنی نادیده گرفتن حقوق شهرداری نیست چراکه حقوق شهرداری نیز حقوق عموم شهروندان بوده و باید از آن مراقبت کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات