انتشار فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار جهت استفاده از ظرفیت های...

در راستای سیاست های وزارت نیرو مبنی بر ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در بخش آب، شرکت آب منطقه ای اردبیل فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار جهت استفاده از ظرفیت های تفریحی و گردشگری و گنجینه آب نمین را منتشر کرد.

شرکت آب منطقه ای اردبیل برای حمایت از بخش گردشگری و توسعه پایدار و گسترش فعالیتها و زیرساخت های گردشگری استان اردبیل این فراخوان را با روش سرمایه گذاری «ساخت، بهره‌برداری، اجاره و انتقال» منتشر کرده است.

طبق این فراخوان شرکت کنندگان باید مدارکی مبنی بر خلاصه اطلاعات کلی و حقوقی شرکت و رزومه‌ای از فعالیت‌های مرتبط، اساسنامه و شناسنامه صاحبان امضای مجاز، پیشنهاد اولیه به همراه خلاصه امکان‌سنجی، میزان سرمایه‌گذاری مدنظر و همچنین اظهارنامه توان اجرای کار و تأمین منابع مالی پروژه و سایر مدارک مندرج در اسناد ارزیابی به ترتیب و کیفیت مندرج را به شرکت آب منطقه ای اردبیل تحویل نمایند.

در این فراخوان که امروز بیست و پنجم خرداد در روزنامه های سراسری انتشار یافته است، شرکت کنندگان تا 10 روز آینده بایستی اسناد ارزیابی را از دفتر قراردادهای شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، واقع در اردبیل، میدان ارتش، طبقه دوم دریافت و حداکثر تا روز پانزدهم تیرماه اسناد را تکمیل و به دفتر حراست شرکت تحویل نمایند.

گفتنی است مهندس عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل چند روز پیش در پنجاه و یکمین نشست مدیران بخش آب کشور  با اشاره به ایجاد مرکز گنجینه آب در این استان اظهار داشت: با بررسی های بیشتر در خصوص منابع مختلف آب در سطح استان در آینده، مرکز گنجینه آب استان اردبیل در توسعه فضاهای توریستی و گردشگری استان اردبیل فعال خواهد شد و در این خصوص نیز فراخوان سرمایه گذاری منتشر می شود.

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در فراخوان به شرح ذیل است:

1- خلاصه اطلاعات کلی و حقوقی شرکت و رزومه‌ای از فعالیت‌های مرتبط

2- اساسنامه و شناسنامه صاحبان امضای مجاز

3-پیشنهاد اولیه به همراه خلاصه امکان‌سنجی

4-میزان سرمایه‌گذاری مدنظر

5- اظهارنامه توان اجرای کار و تأمین منابع مالی پروژه و سایر مدارک مندرج در اسناد ارزیابی به ترتیب و کیفیت مندرج.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات