برنامه های اجتماعی محور «شهربان» آغاز شد

برنامه های اجتماعی محور «شهربان» آغاز شد

برنامه های اجتماعی محور «شهربان» آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، روح الله قاسم زاده، رئیس اداره شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد در حاشیه بازدید جمعی از اعضای این شورا از جلوخان آرامگاه فردوسی در قالب سلسله برنامه های «شهربان» اظهار کرد: یکی از دغدغه های موجود، عدم وجود شورای اجتماعی محلات به عنوان یکی از نهاد های مدنی واسطه میان مردم وشهرداری که وظیفه اصلی آن افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان است، در جریان اجرای پروژه ها و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های شهرداری مشهد است.
وی افزود: برهمین اساس مقرر شد با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و شورای اجتماعی محلات، طرح «شهربان» اجرا شود.
رئیس اداره شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد بیان کرد: براساس این طرح و با برگزاری تورهایی، اعضای شورای اجتماعی محلات از روند پروژه های مختلف شهری بازدید خواهند داشت تا از نزدیک در جریان روند اقدامات شهرداری مشهد در حوزه های عمرانی که بخش زیادی از بودجه شهر در آن هزینه می شود، قرار بگیرند.
قاسم زاده خاطرنشان کرد: در اجرای طرح «شهربان» و بازدید اعضای شورای اجتماعی محلات از پروژه ها مدیران شهری نیز حضور خواهند داشت تا توضیحات و اطلاعات لازم را در زمینه پروژه ها در اختیار اعضای شورا قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: در اولین بازدید از سلسله بازدید های «شهربان» که با حضور رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی ازمدیران شهری برگزار شد، اعضای شورای اجتماعی محلات ۱۰ ،۱۱ و۱۲ از قدامات مدیریت شهری مشهد در ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی بازدید کردند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات